本文引用自L1i9c4h3e0n - 10句英文情話

本文引用自pikaangel - 令人陶醉的10句英文情話

令人陶醉的10句英文情話

 

 

1. You"ve given me a reason to live.

你給我了我活下去的理由

 

2. I"m drawn to you.

我被你吸引了

 

3. I"m so happy I met you.

真高興能認識你

 

4. You"re a knockout.

你美(帥)呆了

 

5. I"m mad about you.

我為你瘋狂

 

6. I fell in love with you the moment I saw you.

見到你的那一瞬間,我就愛上你了

 

7. You fill my life with joy.

你使我生命充滿喜悅

 

8. I want to be with you for the rest of my life.

我要和你共度余生

 

9. I didn"t stop thinking about you all day.

我整天都在想你

 

10. You complete me.

你使我生命更完整。

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    依怡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()